TIM: DE TOEKOMST IS MOOI

In de markt is een keur aan MVO initiatieven aanwezig waar bedrijven zich bij aan kunnen sluiten. Er komen steeds nieuwe initiatieven bij en bestaande initiatieven werken beperkt of niet samen. Deze initiatieven hebben allen de functie om MVO, of eigenlijk veelal één thema van MVO, verder te brengen. We zien echter dat veel ondernemers door de bomen het bos niet meer zien. Welk initiatief past nou bij mijn bedrijf? Waar moet ik in investeren?
TIM helpt de MKB-er in het oerwoud van MVO door een omgeving te creëren waarin partijen en initiatieven een duidelijke plek hebben waardoor MVO overzichtelijker wordt voor ondernemers. TIM houdt rekening met de aard en grootte van het bedrijf en maakt MVO hiermee laagdrempelig voor bedrijven. Men hoeft geen MVO expert meer te zijn om te weten welke richting gekozen moet worden. TIM helpt bedrijven hun MVO prestaties te ontdekken, hun MVO programma te ontwikkelen en hun prestaties te benchmarken. TIM bestaat uit drie onderdelen die bedrijven heel veel tijd besparen:

iStock-682281968-2.jpg
iStock-858136174.jpg
iStock-875205410-2.jpg